مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 00:002023-02-01سياسي

فجر44| افتتاح مدرسه شهید خوشبخت نکا در دهه فجر


مدرسه شهید خوشبخت آلوکنده نکا به همت خیران، بخش دولتی و کمک مردمی احداث و در نخستین روز از هفته دولت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، عبدالرضا بابایی چهارشنبه شب در دیدار با امام جمعه نکا به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر، دهه نور و روشنایی است و باید در راستای بیان دستاوردهای انقلاب و نظام که 44 سال برای آن تلاش شده است، اقدام کرد.

وی افزود: همه ما در قبال انقلاب و نظام و خون شهدایی که به پای این انقلاب ریخته شد، مسؤولیم و باید دین خود را به انقلاب ادا کنیم و دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب و عملکردهای نظام است.

فرماندار نکا گفت: همزمان با دهه فجر در شهرستان نکا 500 برنامه در بخش های مختلف در دستور کار است که در بخش  افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها در مجموع 47 پروژه  با اعتبار 420 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که شامل 221 میلیارد تومان کلنگ زنی و 200 میلیارد تومان پروژه های افتتاحی است.

بابایی اظهار کرد: به مناسبت 44 سالگی انقلاب اسلامی، 44 پروژه در سطح شهرستان نکا افتتاح خواهد شد تا شیرینی این افتتاحیه ها کام مردم را شیرین کند و افراد از نعمات انقلاب بهره مند شوند.

وی با تاکید بر جهاد تبیین که همان ایجاد یاس و نا امیدی برای دشمنان و معاندین نظام و امید آفرینی در جامعه است، یادآور شد: جهاد تبیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| افتتاح مدرسه شهید خوشبخت نکا در دهه فجر

فجر44| افتتاح مدرسه شهید خوشبخت نکا در دهه فجر